Co-packing

Czym jest co – packing? Jako co – packing określamy składanie zestawów promocyjnych w pudełka lub inne dowolne kombinacje.

Foliowanie zestawów promocyjnych

Wyprzedaże, promocje, zniżki, okazje – to hasła, na które bardzo pozytywnie reaguje zdecydowana większość klientów niezależnie od branży. Klienci chętnie korzystają z obniżek czy też opcji zakupu kilku produktów w zestawie, którego cena jest niższa niż suma cen składających się na niego produktów.

Coraz bliżej święta!

Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia i dla wielu wierzących jest to czas duchowego przeżywania. Dla innych z kolei, te święta, kojarzą się z choinką i prezentami. W wierze katolickiej Święta te uważane są za jedne z najważniejszych w całym kalendarzu.

Atrakcyjne zestawy promocyjne

Jednym z zadań, które wyróżnić można w ramach usługi konfekcjonowania, jest tworzenie zestawów promocyjnych. Co kryje się pod tym pojęciem? Niekiedy producenci decydują się na połączenie dwóch produktów w jeden zestaw i obniżenie ich ceny w celu wzbudzenia większego zainteresowania klientów. Często zdarza się tak w przypadku kosmetyków lub produktów chemicznych – np. szamponu do włosów i odżywki czy też płynu do mycia naczyń i gąbek itd. Niekiedy w ten sposób łączone są także produkty spożywcze, np. słodycze, paczkowane słone przekąski i inne.

Przedświąteczne pakowanie upominków

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, a wraz z nimi ich nieodłączny element – prezenty i upominki. Ich pakowanie często wymaga czasu i zaangażowania, zwłaszcza gdy przygotowujesz niemałą ilość zestawów upominkowych dla dużej grupy ludzi. Problem w tym, że w okresie przedświątecznym czasu jest niewiele i ucieka w błyskawicznym tempie.

Foliowanie różnorodnych produktów

Jaki jest cel foliowania? Proces ten ma za zadanie zabezpieczyć produkty przed jakimkolwiek uszkodzeniem podczas ich transportu lub przechowywania. Nie tylko przed uszkodzeniami mechanicznymi, ale także przed działaniem promieniowania UV, wilgocią lub zepsuciem.

Konfekcjonowanie materiałów reklamowych

Pojęcie konfekcjonowania wiąże się nierozerwanie nie tylko z szeroko rozumianymi branżami produkcyjnymi oraz branżą transportowo-magazynową, ale także z marketingiem i reklamą. Materiały marketingowe także muszą być konfekcjonowane zanim trafią w miejsca, w których mają być wykorzystane. Konfekcjonowanie materiałów reklamowych dotyczy zatem takich gadżetów jak ulotki, broszury, katalogi czy foldery.

Konfekcjonowanie zestawów świątecznych

W okresie świątecznym na sklepowych półkach coraz częściej zamiast standardowych produktów znajdujemy ich zmienione wersje w sezonowych wariantach opakowaniach, zestawy prezentowe, świąteczne zestawy promocyjne… Wszystkie te opcje przygotowane są z myślą o klientach i ich potrzebach. Jakich produktów najczęściej dotyczą te zmiany?

Opakowaniowe upodobania klientów

Chcesz osiągnąć sukces na rynku? Musisz spełnić wiele różnych oczekiwań konsumentów, do których kierujesz swoje produkty. Nie tylko jakość i cena, ale także i opakowanie ma duży wpływ na ich decyzje podczas zakupów. Warto znać typy konsumentów, bo dzięki temu możesz zdecydować, w jaki sposób najlepiej spełniać potrzeby swojej grupy docelowej.

Zasady magazynowania towarów

Usługi rozwinęły się do tego stopnia, że magazynowanie towarów zaczęło mieć większe znaczenie. Słysząc gdzieś pojęcie „magazyn” nie mamy już tylko do czynienia z jednostką organizacyjną. Nasze myśli powinny zostać ukierunkowane na pomieszczenie, które