Jednym z zadań, które wyróżnić można w ramach usługi konfekcjonowania, jest tworzenie zestawów promocyjnych. Co kryje się pod tym pojęciem?
Zestawy promocyjne
Niekiedy producenci decydują się na połączenie dwóch produktów w jeden zestaw i obniżenie ich ceny w celu wzbudzenia większego zainteresowania klientów. Często zdarza się tak w przypadku kosmetyków lub produktów chemicznych – np. szamponu do włosów i odżywki czy też płynu do mycia naczyń i gąbek itd. Niekiedy w ten sposób łączone są także produkty spożywcze, np. słodycze, paczkowane słone przekąski i inne.
Żeby takie zestawy promocyjne wyglądały atrakcyjnie, przyciągały uwagę klientów i skutecznie pełniły swoją rolę (a jest to bez wątpienia rola marketingowa – skłonienie klientów do zainteresowania się marką i do zakupu danego produktu), należy odpowiednio je skonstruować. Może się to odbywać za pomocą folii, taśm, pudełek i wielu innych form opakować. Zlecenie łączenia produktów w tego typu zestawy firmie zajmującej się konfekcjonowaniem jest świetną decyzją, ponieważ firma taka zrealizuje zadanie z pełnym profesjonalizmem wynikającym z doświadczenia i obycia w temacie.