W okresie świątecznym na sklepowych półkach coraz częściej zamiast standardowych produktów znajdujemy ich zmienione wersje w sezonowych wariantach opakowaniach, zestawy prezentowe, świąteczne zestawy promocyjne… Wszystkie te opcje przygotowane są z myślą o klientach i ich potrzebach. Jakich produktów najczęściej dotyczą te zmiany?
-
Produkty często wybierane jako prezenty – np. słodycze, kosmetyki, kawy, alkohole, zabawki. Bardzo często wyroby te pakowane są w zestawy lub otrzymują specjalną, świąteczną etykietę i ozdoby mające podkreślić ich podarunkowy charakter.
-
Produkty spożywcze wykorzystywane podczas świąt – czyli składniki świątecznych potraw czy ciast. W okresie przedświątecznym na półkach znajdziemy bożonarodzeniowe wersje przypraw, polew do ciast, bakalii, twarogów, mrożonek, a nawet owoców.
-
Artykuły kuchenne – jako że święta wiążą się ze wzmożonym gotowaniem, produkty takie jak foremki do ciastek, naczynia, blaszki, tortownice itd. także często opakowane są w wyjątkowy sposób, łączone w zestawy lub dodawane jako gadżet promocyjny do innych sprzętów.
Konfekcjonowanie – czyli jak zachwycić klienta świątecznym produktem
Wprowadzenie wszystkich tych zmian w opakowaniach i połączeniach produktów jest w pełni uzasadnione. W tym okresie bowiem klienci sklepów dużo chętniej zaopatrują się w wyroby kojarzące się ze świętami, a skojarzenie to powstaje właśnie na podstawie opakowań. Dlatego usługi konfekcjonowania i etykietowania przed świętami cieszą się wyjątkowym zainteresowaniem.
Jako firma świadcząca usługi konfekcjonowania dołożymy starań, by przygotowane przez nas produkty, zestawy prezentowe, kolekcje i inne świąteczne urozmaicenia nie tylko trafiły w gust konsumentów, ale także pomogły osiągnąć sukces współpracującym z nami kontrahentom. Serdecznie zapraszamy do współpracy!