Jeśli chodzi o usługi magazynowo-logistyczne możemy do nich zaliczyć wiele różnych czynności. Bardzo popularne w dzisiejszych czasach jest foliowanie. Pełni ono bardzo ważną rolę w wielu firmach lecz szczególną rolę pełni w marketingu. Dzięki ciekawemu foliowaniu znacznie łatwiej jest dotrzeć do klienta. Nie jest to jednak jedyna rola foliowania. Dzięki tej usłudze można zapewnić ochronę wielu produktów np. podczas transportu. Jeśli zaś chodzi o jedzenie, pomaga utrzymać świeżość, a różnego rodzaju żywność można trzymać w jednym miejscu, bo jest to bariera przed przenikaniem i pochłanianiem zapachów.
Zafoliowane promocje
Folia to też ochrona!
Zalety foliowania
Foliowanie, czyli pokrywanie powierzchni danego produktu warstwą folii, może odbywać się na gorąco – za pomocą zgrzewania, albo na zimno – czyli z użyciem kleju. Zwykle proces ten odbywa się bezpośrednio w halach produkcyjnych, czyli w miejscu powstawania i pakowania danych produktów. Niekiedy jednak zlecane jest firmom zewnętrznym zajmującym się konfekcjonowaniem produktów.
Istnieje wiele rodzajów foliowania, dostosowane są one do specyfiki danych produktów – czy są to produkty spożywcze, jak bardzo narażone są na uszkodzenia i jak szczelne muszą być opakowania. Najczęściej foliowane przedmioty to różnego rodzaju czasopisma, książki i broszury, a także kosmetyki, artykuły chemiczne, biurowe oraz materiały promocyjne i reklamowe. Szczególnym procesom foliowania poddaje się też produkty spożywcze.
Warszawa: foliuj z nami!
Zachęcamy do kontaktu i zapoznania się z naszą ofertą. Zapraszamy!