Na czym polega konfekcjonowanie takich produktów jak kawa i herbata?

Konfekcjonowanie herbaty i kawy - różnice

W przypadku herbaty – zarówno czarnej, jak i zielonej, białej czy owocowej – należy najpierw posortować produkt, a następnie umieścić go w odpowiednio dobranym pojemniku.

Oczywiście najważniejszą kwestią w przypadku tych produktów jest ich jakość – zapach, smak i inne właściwości, które cenią sobie ich wielbiciele. Jednak właściwe – nie tylko praktyczne, ale i estetyczne – opakowanie może dodatkowo zachęcać klientów do ich kupna i wypróbowania nowego smaku. Proces konfekcjonowania ma więc niemałe znaczenie w kontekście strategii marketingowej obranej przez producenta danego produktu i warto poświęcić mu odpowiednią ilość uwagi.

Wystarczy, że skontaktujesz się z nami, a my postaramy się pomóc jak najlepiej potrafimy. Oprócz pakowania zajmujemy się jeszcze: foliowaniem, transportem, konfekcjonowaniem, magazynowaniem i mailingiem. Odwiedź nas w Warszawie, zapraszamy!