Foliowanie zestawów promocyjnych

Wyprzedaże, promocje, zniżki, okazje – to hasła, na które bardzo pozytywnie reaguje zdecydowana większość klientów niezależnie od branży. Klienci chętnie korzystają z obniżek czy też opcji zakupu kilku produktów w zestawie, którego cena jest niższa niż suma cen składających się na niego produktów.

Details

Atrakcyjne zestawy promocyjne

Jednym z zadań, które wyróżnić można w ramach usługi konfekcjonowania, jest tworzenie zestawów promocyjnych. Co kryje się pod tym pojęciem? Niekiedy producenci decydują się na połączenie dwóch produktów w jeden zestaw i obniżenie ich ceny w celu wzbudzenia większego zainteresowania klientów. Często zdarza się tak w przypadku kosmetyków lub produktów chemicznych – np. szamponu do włosów i odżywki czy też płynu do mycia naczyń i gąbek itd. Niekiedy w ten sposób łączone są także produkty spożywcze, np. słodycze, paczkowane słone przekąski i inne.

Details

Konfekcjonowanie materiałów reklamowych

Pojęcie konfekcjonowania wiąże się nierozerwanie nie tylko z szeroko rozumianymi branżami produkcyjnymi oraz branżą transportowo-magazynową, ale także z marketingiem i reklamą. Materiały marketingowe także muszą być konfekcjonowane zanim trafią w miejsca, w których mają być wykorzystane. Konfekcjonowanie materiałów reklamowych dotyczy zatem takich gadżetów jak ulotki, broszury, katalogi czy foldery.

Details

Opakowaniowe upodobania klientów

Chcesz osiągnąć sukces na rynku? Musisz spełnić wiele różnych oczekiwań konsumentów, do których kierujesz swoje produkty. Nie tylko jakość i cena, ale także i opakowanie ma duży wpływ na ich decyzje podczas zakupów. Warto znać typy konsumentów, bo dzięki temu możesz zdecydować, w jaki sposób najlepiej spełniać potrzeby swojej grupy docelowej.

Details